15 Mayıs 2015 Cuma

Shell Üzerinden Script veya Tema Çekme

Shell attıgımız bir sitenin temasını yada scriptini begendin çekmek istiyoruz diyelim..

Kod:
cd /home/site/public_html/wp-content/themes/avada/;tar cvzf /home/site/public_html/wp-content/script.tar.gz *
yukarda kodu shell üzerinde çalıstırarak kolayca yapabiliriz.

kodda wordpress bir sitenin teması çekilmek üzere editlenmiş siz shell sokunca bunu siteye göre editliceksiniz.

Anlatacak olursak shell üzerinde temanın bulundugu dizini alıyoruz "cd"den sonrasına ";tar cvzf" olan kısma kadar editliyoruz ",tar cvzf"den sonraki alan ise tema'yı çektikten sonra nereye kayıt edecegini ve kayıt edilecek dosyanın ismini belirler kodda "script adında kayıt edilmesi istenmiştir." .tar.gz ise kayıt türünün formatını gösterir. 
kayıt yerini "/home/site/public_html/" yaparsak sitenin public dosyalarının arasına kayıt eder. bunu nasıl indirebiliriz derseniz 

site.com/script.tar.gz yaptıgımızda direk olarak tema bilgisayarımıza inecektir.
aynı yöntemle eklentilerinide çekebilirsiniz.

Wordpress'lerde bazı temalar eklentiler olmadan eksik çalısabilir o yüzden eklentileride çekmekte fayda vardır.

Açıklayıcı olmadıysa denk geldiginde bide video çekerim


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hakkımda

Uzun zamandır hack ve güvenlik camiası içerisindeyim.

bir çok projede yer aldım. Bir çok insan tanıtım Ve yine bir çok hack forumunda başkanlık, adminlik yaptım.

Şuanda

Alsancaktim.com'da Efeler Saldırı Timi Başkanlıgı yapıyorum.

Hack ruhunun dogasında paylaşmak vardır.

Bu blog paylaşım amaçlıdır !

Reklam

Popular Posts

Designed By CengizHan