15 Mayıs 2015 Cuma

ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26 Türkçe Katılımsız Full

IVyCHGd - ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26 Türkçe Katılımsız Full
.: Kurulum Notları :.


#Lisans Sınırsızdır. Kurmadan Önce Sisteminizdeki ESET’i Kaldırıp Sistemi Yeniden Başlattıktan Sonra Kuruluma Geçin.
#32 ve 64 Bit Sürümleri Birleştirilmiştir Sisteminize Uygun Olanı Kurulur.
#Sisteminizde ESET Kuruluysa Kaldırın ve Sistemi Yeniden Başlatın. Kurulum Başarısız Olursa AppRemover ile Sisteminizi Temizleyin.
#Kurulumla İlgili Bilgi Verilene Kadar Bekleyiniz…


NOT:Final sürümüdür eski yorumlara aldanmayınız..
antivirüsünüzü silmeden kurmayınız
————————————————————-


Boyut:135-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

Ke8HBil - ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26 Türkçe Katılımsız Full




————————————————————–

turbobit - ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.26 Türkçe Katılımsız Full

ESETfinal_TR_katilimsiz.rar.TurboBit.net


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hakkımda

Uzun zamandır hack ve güvenlik camiası içerisindeyim.

bir çok projede yer aldım. Bir çok insan tanıtım Ve yine bir çok hack forumunda başkanlık, adminlik yaptım.

Şuanda

Alsancaktim.com'da Efeler Saldırı Timi Başkanlıgı yapıyorum.

Hack ruhunun dogasında paylaşmak vardır.

Bu blog paylaşım amaçlıdır !

Reklam

Popular Posts

Designed By CengizHan